AW: [Csaladtortenet 2] Fwd: Kérdés

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Ápr. 15., V, 21:20:09 CEST

Kedves János és István!
Ulmban van egy aktív magyar egyesület. Hatvany Csaba - ki most MO-on van - többet tud mondani. Lehet, hogy velük megbeszélve egy kisebb csoportnak megérné. A Szálás-kereséssel gondolom tudnának segíteni, esetleg ismernek olyant aki privát is kiad szobát "bread-and-breakfast" alapon.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -