[Csaladtortenet 2] Vajay Szabolcs : Johannita rend lovagjai c.könyv keresése

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Ápr. 16., H, 04:15:22 CEST

Kedves Balázs!

Az OSZK Történettudományi Olvasójában kihelyezett példányként magyar nyelven
megtalálható.

MOC 85.143=III / Történettudományi Olvasó, III.
Szerző:    Vajay Szabolcs (1921-2010)
Cím és szerzőségi közlés:    Ordinis Sancti Iohannis in Hungaria thesaurus
ac corpus : obedientia Brandenburgensis : repertorium historicum familiarum
quibus milites procedent / Szabolcs de Vajay
Megjelenés:    [S.l.] : Vajay Sz., 1987
Terj./Fiz. jell.:    726 p. : ill. ; 25 cm
Tárgyi melléktétel:    Ritterlicher Orden des Heiligen Johannes vom Spital
zu Jerusalem. Ballei Brandenburg. Magyar csoport
Osztályozás:    7
929.711(439)
Borítócím:    A Johannita rend lovagjai, 1854-1987
Megjegyzés:    Magyar nyelven
Lelőhely:    B1
Raktári jelzet:    OC 85.143
MOC 85.143=60
MOC 85.143=III

PÉLDÁNYOK

1. PÉLDÁNY
Országos Széchényi Könyvtár, Törzsgyűjtemény
Raktári jelzet:     MOC 85.143=III
Elhelyezés:    Történettudományi Olvasó, III.
Hozzáférés típusa:    Kihelyezett példány
Megjegyzések:     Kihelyezve: Szj: III.1.211

Üdv,

Béla

Lévay Béla
2457 Adony