[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Ápr. 16., H, 23:06:44 CEST

Köszönöm a jó indulatú javaslatot, csak nem tudom használni, hiszen az a
probléma, hogy én nem családkutató vagyok, s igy ha nekem van egy sakkozóm,
akiről 1979-ben azt irják, született Budapesten 1910-ben, akkor két eset
van, vagy a 10 kerület valamelyikében született és ott is elég végig
bogarászni a teljes évet vagy nem
Tehát nem tudok szülő nevet, ez a lényeg :-(
4si Gyuri