[Csaladtortenet 2] adatmódosítás

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2012. Ápr. 17., K, 09:08:17 CEST

Kedves Thékások
Úgy egy hete elfelejtettem a google fiókom jelszavát. Mivel nem írtam fel
sehol, ezért kértem jelszó módosítást, hogy megnyithassam a fiókomat újra.
Az első kérdés az volt adjam meg az utoljára használt jelszavamat.
Természetesen ezek után a fiókom elveszett a benne tárolt levelezésemmel
együtt. Ezek után nyitottam egy új fiókot. A levlistán is módosítottam a
címemet amit megerősítettem.Végül szerettem volna megnézni az új
elérhetőségem a tagok listáján . Az új címemmel és a régi jelszavammal,
amit nem változtattam meg, megpróbáltam belépni.
Sajnos a rendszer nem engedett be. ????.  Most nem tudom mi a helyzet.
H.istván