[Csaladtortenet 2] háztól temetés

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Ápr. 17., K, 14:36:41 CEST

Kedves Kutataok!
Itt ahol most elek Portugalia eszaki reszen, ha valaki a korhazban hal meg, akkor is hazaviszik otthon felravatalozzak, a pap a hazhoz megy es onnan viszik a temetobe. Ha tavolabb van a temeto, akkor halottas autoval viszik a temeto melletti templomba-azutan a mise utan onnan viszik a temetobe, de az emberek nagy resze gyalog kiseri a halottas autot.  Mind ez 48 ora alatt zajlok le.
Tudom azt, hogy nem kulfoldiekrol levelezunk, csak erdekessegkent irom, hogy a mai vilagban meg Europaban is van ilyen.
Udv. Marcsi.