[Csaladtortenet 2] Heraldika

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2012. Ápr. 17., K, 18:09:07 CEST

Kedves Tamás!
Ez a Könyv nem csak heraldika!  Le voltam döbbenve, amikor átlapoztam! Tele
erdélyi helyismereti, családtörténeti dolgozatokkal, tanulmányokkal,
adattárakkal! Jó érzékkel választottad ki azt a második címet, melyre
megbízóm-kérésemre-egy kutatóbarát árat próbál kreálni!!! 265 RON az közel
19.000 HUF. Ennél biztosan  olcsóbb lesz az ajánlata. Amúgy véleményem
szerint jó fel kell kötnie a gatyát annak a szerzőnek, aki le akarná
taszítani az első helyről. Akár az év könyve is lehet!