[Csaladtortenet 2] az ősfa terebélyesedése ill. szűkülése

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Ápr. 18., Sze, 16:32:53 CEST

Egy bizonyos mértékig ehhez kapcsolódó, viccnek szánt, megjegyzést
olvastam a New York Times-ban tavaly, Haberman Clyde tollából, aki egy
letűnt bárra emlékezett vissza (The Lion's Head):

Egyik 'törzsvendég' volt vala Flahery Jóska, kitűnő író, s néhai kikötő
munkás, akit elvitt a rák 1983-ban, 47 éves korában. A véghez közeledve
barátai felkeresték anyját, hogy értesítsék a közelgő végről. Hát igen,
mondja az anya, elgondolkodván: *"Származása visszavezethető egy csomó
halott emberre"* (he comes from a long line of dead people).

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com