[Csaladtortenet 2] Gyori katolikus iskolak evkonyve

Béla Viertl bela.viertl at freemail.hu
2012. Ápr. 18., Sze, 18:48:48 CEST

Kezemben van jelenleg a Gyori katolikus elemi iskolak es ovodak 4 evkonyve -
1939-1942-ig.
Ha valaki keres volt diakot vagy tanitot, akkor jelezzen (nagyapam
tanitokent, edesapam diakkent szerepel)

(zarojelben - tervezem az egesz beszkenneleset is, de az eleg sok ido... Ha
meg is megteszem tudja valaki a sima pdf file-t ketreteguve konvertalni?)

Udv
Bela