[Csaladtortenet 2] Parócse és Zonobor

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Ápr. 18., Sze, 19:26:51 CEST

lehet, hogy egyiknek sem...

számos falu eltűnt a térképekről a török idők alatt... 1554 még nagyon az
eleje a 150 éves uralomnak...

amúgy a Wiki alapján Szécsén körül kell keresni, mivel a közelében több
szandzsák is volt (alapítási éveket nem találtam, ezirányú történelmi
ismereteim pedig kissé hiányosak), pl. füleki, nógrádi, hatvani - így én a
Parócse/Perőcsény párosítást kérdőjellel fogadnám (de nyilván a török sereg
nyomulásának üteme ismerete is szükséges lenne a végső verdikthez.

Üdv: