[Csaladtortenet 2] személyazonossági igazolmány

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 10:06:53 CEST

Én konkrétan a mai típusú személyazonossági igazolványokra
gondoltam.Halványan emlékszem rá,hogy a faluban ahol akkkor éltem
/ezek szerint 1954-ben / utcák szerint voltak beosztva az emberek
arra, hogy mikor jelenjenek meg  személyi igazolvány ügyben, de nem
tudom mit kellett magukkal vinni.
Aztán nekem is lett igazolványom,aminek lecserélést nagyon sajnálom,
mert olyan sok értékes bejegyzést őrzött / iskolák. munkahely,
házasságkötés, gyermek, stb. / Ma már csak kártya van, igaz nekem még
nem.Lusta vagyok lecserélni.
üdv. A Éva