[Csaladtortenet 2] Adler

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2012. Ápr. 19., Cs, 14:02:04 CEST

Kedves Listatagok!

Valakinek volt már a kapcsolata az osztrák heraldikai-genalógiai
társasággal? Pár hete (igaz angol nyelvű) levélben kerestem meg őket,
egy ma Ausztriában lévő vár információs tábláján látható címerrel
kapcsolatban, de nem reagáltak. Csak nekem van pechem az osztrákokkal?
Ugyanebben az ügyben már megkerestem a város polgármesteri hivatalát
(németül is), a település honlapját kezelő webmestert (a honlapon is
megtalálható a címer), de eurokonform (?) módon, válaszra sem méltattak.

Üdv: Sz.G.