[Csaladtortenet 2] mormon feldolgozás

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Ápr. 20., P, 16:09:49 CEST

KEDVES KUTATOTARSAK!

Van olyan is, hogy ketszer jelenik meg, sot mar haromszor is megjelent ugyan az a nev, kereszteles ugyan azon a napon, de mas teruleten. Szerintem attol fugg, hogy hanyszor es hol lett bejegyezve a kereszteles. Van ahol sorszam lathato, de van ahol nem, az biztos, hogy ket kulonbozo bejegyzes. A mormonok legalabb ket szemelynek adjak ki ugyan azt a folmet feldolgozasra, amikor visszakapjak, a kettot osszehasonlitjak. Lehetseges az, hogy amikor nem  olvashato 100% ra a betu, ugy mindket versiot kiadjak?

Udv. Marcsi2