[Csaladtortenet 2] Listás képviselok Mandátuma

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Ápr. 21., Szo, 03:40:12 CEST

Kedves István,

Ha valaki ismerősömről tudom, hogy ébren van még, nagyobb összeggel
fogadtam volna vele, hogy a majdani válaszodat úgy kezded, hogy "nagyot
tévedsz!", bármivel is folytatod. Azért annyira nem zavar, hogy nem
tudtam, hogy nincs német állampolgárságod, talán még aludni is fogok.
Volt egy időszak, amikor nekem is hobbim volt különféle országok
papírjait begyűjteni, ma sem jönnek rosszul 4 országéi.

Nem tudom, miért nem Rajtad múlik, hogy itt éljél, meg nincs is közöm
hozzá, persze. Nekem százból száz Nyugaton élő rokonom elmondta, hogy a
rendszerváltás ellenére kint marad, mert ott jobb, de egyik sem mondta,
hogy nem rajta múlik.

Ha mégis neadj'Isten a magyar parlamentről lett volna szó eredeti
leveledben, amit hüledezve vennék tudomásul, akkor én úgy gondolom, hogy
az szóljon bele a magyarországi parlament működésébe, akit érint annak a
tevékenysége. Az lehet az arab falafeles vagy török gyrosos is, ha itt
él, mert őt érintik a következmények.

Oké, régen Váci temetőnek hívták a pesti Váci útit, ma Kőbányainak
hívják a józsefvárosi Kőbányai úti piacot Pesten, egy ITDH-s kolleginám
sokáig amerikai nagykövetnek hívta Simonyit, így lezseren mi is
mondhatunk magyar parlamentet, de azért az szabatosabban Magyarország
Parlamentje. Nagy kölönbség. Merthogy lényegében Mo-ra terjed ki a
juriszdikciója, tehát be lehet kiabálni a partvonalon kívülről, de ha a
parlament egy tollvonással lenyúlja az emberek nyugdíjmegtakarításait,
akkor az csak a partvonalon belülieket sújtja. Tehát a partvonalon
kívüli bekiabálás minimum nem volt fair.

ÜdWV