[Csaladtortenet 2] jegyrendszer

Béla Viertl bela.viertl at freemail.hu
2012. Ápr. 21., Szo, 12:23:14 CEST

Szia!
Eppen par hete voltam a Terror Hazaban. Az egyik teremben van par minta a
jagyekrol (ahol a beszolgaltatasokkal foglalkoznak)
Udv
Bela

------------------------------

Message: 4
Date: Sat, 21 Apr 2012 11:01:50 +0200
From: Tamás Solymosi <solymitomi at gmail.com>
To: csaladtortenet <Csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Subject: [Csaladtortenet 2] jegyrendszer

Tisztelt Listatársak!

Bizonyára nem sok maradt belőle, vagy egyáltalán nem maradt, de engem
érdekelne, hogyan néztek ki az 1945 utáni időkben azok a kenyér-, tej-,
zsír- és egyéb élelmiszerjegyek, melyeket azokban az időkben használtak.

Ha valakinek van ilyenje, vagy ilyenből gyűjteménye, akkor kérem, hogy
scennelt formában küldjön néhányat.

Bocsánat, de mivel csak 1 30-as vagyok, így fogalmam sincsen, hogy hogyan
néztek ki ezek.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 7073 (20120420)

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenorizte.

http://www.eset.hu