[Csaladtortenet 2] Halotti excel táblák!

Sarnóczay György gsarnoczay at aol.com
2012. Ápr. 21., Szo, 16:39:19 CEST

Kedves táv adatfeldolgozók!

Mindannyiótoknak itt köszönöm meg az excel sablonokat és a kitöltése során szerzett tapasztalataitok megosztását.

Miután kapcsolódik a Kistétény/Budatétény helytörténeti munkáimhoz ezért a kistétényi halotti anyakönyveit bányásztam elő és kezdtem el feldolgozni az eddigieket követően.
Ma ugyan már a  XXII. kerület része lett szűkebb pátriám, de egykor önálló község volt, nem is tudom hová fogjuk besorolni.
A temetőnket 1983-ban ledózerolták és egy lakótelep került a helyére, lehet, hogy ez lesz a következő helytörténeti dolgozatom témája kiegészítve az anyakönyvekről készült táblázatokkal!

Uedv: Sarnóczay Gyuri