[Csaladtortenet 2] Családtörténet Határok Nélkül / részletfizetésse

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Ápr. 22., V, 12:56:10 CEST

Kedves MaCsE tagok és Könyv -gyűjtők!

Javaslom, hogy a "Heraldika Kiadó" támogatásával élve, vállalja föl valaki
a "Családtörténet Határok Nélkül"
c.  könyv igény összegyűjtését, a május 19-i Közgyűlésre a helyszinre
szállítás megszervezését és az
űlés helyszínén -méltató szavakkal- az átadást. Így megmenekülünk a
Postaköltség kifizetésétől.

Üdv.: Mátis Pista