[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / kutatási lehetőségek a Bécsi Levéltárban

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Ápr. 23., H, 21:09:31 CEST

Kedves Kutatótársak,

A Bécsi Állami Levéltárnak van  egy nagyon hasznos keresőrendszere

http://www.archivinformationssystem.at/volltextsuche.aspx

ahova pl. egy nevet beírva azon anyagok lelöhelyéhez lehet hozzájutni,

amiben a név szerepel.

Osztrák vezetéssel alakul egy olyan projekt, aminek a keretében a bécsi

Kriegsarchivban őrzött  I. világháborúban részt vett  monarchiabeli katonák

kartonjait fogják digitalizálni. Ez 30 millió karton feldolgozását jelenti !!!

üdv.

Hunyady Laci