[Csaladtortenet 2] Magánügy - Kelet-mo

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Ápr. 23., H, 22:14:57 CEST

Kedves Kelet-Mo-n Kutató Kollégák!

Pár éve bejártam a Nyírséget, jópár középkori építésű, ma református
templomot látogattam meg, de nem jegyeztem fel, hol. Helyismeretetekre
alapozva, tudtok-e tanácsot adni, hogy efféle (pl. gótikus) templomok
hol vannak legközelebb egy Debrecen-Tokaj egyeneshez (szabatosabban:
szakaszhoz)?

Ha esetleg görkat lenne (de nem túl új), az is érdekelne (Hajdúdorog
persze "megvan").

Nem szeretném, ha bárki fáradozna, csak emlékezetre hagyatkozzatok.
Útikönyvem persze van, de abból igen bonyolult kigyűjteni, pláne - fotó
híján - azt eldönteni, hogy mit érdemes leginkább meglátogatni.

Köszönettel és üdvözlettel:

Wilde Viktor