[Csaladtortenet 2] magyar ékezetek kezelése a kül programokban?

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Ápr. 24., K, 17:52:24 CEST

Kedves Ka/órtársak!

a PAF programot használók összejövetelén, felmerült, hogy a magyar
ékezeteket nem tudja kezelni a program. helyettük mindenféle
jelkombinációkat hoz.
én még eddig nem is nyomtattam családfát, nem is exportáltam-importáltam
GEDCOM-file-okat, most tettem egy kísérletet: a PAF-ból átvittem az
adataimat a Heritage-be. az adatátvitel során sem érkeztek meg a hosszú
ékezetes magyar betűk. mindent ki kellett javítanom. tehát nem csak a
nyomtatásnál lehet velük gond.
következik ebből az, hogy eleve ne használja az ember a hosszú
magánhangzókat az adatbevitelkor?
nektek mi a tapasztalatotok/javaslatotok ezzel kapcsolatban?

üdv, r.Éva