[Csaladtortenet 2] Adatvesztés a SÍRKÖVEK projekthez küldött adatoknál

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Ápr. 27., P, 11:53:17 CEST

Kedves Listatársak,

régebben megemlítettem, hogy az egyik merevlemez meghibásodása miatt adatokat veszítettem, szerencsére nem létfontosságúakat. Az elvesztett adatok között a SÍRKÖVEK projekthez küldött adatok is voltak, de nem tudom megállapítani melyek. Erre kérem most a Ti segítségeteket.

Jelenleg a következő síradatok vannak nálam, amit még nem vettem fel az adatbázisba:

Adatközlő       Levél dátuma

Arnold Ernő:   2012.04.11

Kurucsai Pál   2012.04.10

Mátis István    2012.03.25, hét levél

Schermann Ákos       vele egyeztettem skypeon: Dobsina, Igló és Késmárk adatok megvannak

A már felvett adatokat itt sorolom fel: http://www.macse.org/gravestones/cemeterybysender.aspx

Ha valaki küldött nekem adatokat sírkövekkel kapcsolatban, de nem találja magát a fenti két listán, akkor ez azt jelenti, hogy sajnálatos módon azok az adatok elvesztek. Elnézést kérek Tőlük, hogy nem biztosítottam az adatokat egy másik helyre is. Szerintem ebben a helyzetben BBea van (L, úgy emlékszem, hogy nem volt sok adat), de lehet, hogy mások is ebben a helyzetben vannak.

Akiknek az adatait elvesztettem, kérem hogy vegyék fel velem a kapcsolatot levélben vagy skype-on (azonosítóm: hatvanycsaba).

Üdv,

Csaba