[Csaladtortenet 2] bérmálás

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2012. Ápr. 27., P, 18:00:53 CEST

Kedves listatagok,
Én csak annyit teszek hozzá az eddigiekhez, hogy 35 év alatt bizony ezen
szabályok itt a fővárosban kicsit szigorodtak. Az hogy az esküvőhöz milyen
feltételt szabnak, az atya biztos jobban tudja. Az biztos, hogy az első
áldozás és bérmálás alsó korhatára sokkal szigorubb lett. Én 35 éve voltam
elsőáldozó Farkasréten. akkor még ovodást is engedtek. Ma már 3 osztályos
nak kell lenni a kicsiknek, a bérmálásnak 14 év az alsó korhatára. Azt
nyilván tudjátok, hogy a bérmálás a keresztség megerősítése, tehát a
felnőtt keresztelkedőknek a bérmálás szentsége automatikusan jár.

Üdvözlet Gyuláról. Ma a fürdőben megtaláltam Erkel Ferenc fáját, kicsit
nehezen. A keritést már elvették onnét és egy másik fiatal fa koronája
védelmezi a borostyánnal benőtt facsonkot.

Vezér Ágnes