[Csaladtortenet 2] születési hely

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Ápr. 29., V, 15:37:56 CEST

Kedves Erzsi!

Én kispesti (Bp. XIX. kerület) vagyok (voltam), de sokfelé járok. Szeretem
nézegetni a térképeket is, sok érdekes névvel lehet találkozni, pl.
Boglyáslengés-dűlő, Karabuka, Gyilkos-halom. Azután lehet gondolkodni,
honnan eredhet a név.

A szomszédom a Kokovai kastély dűlőjében született, ez a mostani Kardoskút
Pusztaközpont közelében van. Arról már beszélgettem vele, hogy a
Fecskés-parti iskolába járt. Templomba Orosházára mentek, az legföljebb 10
kilométer, míg Vásárhely legalább 30. Azt nem kérdeztem még tőle, hogy
melyik településen anyakönyvezték.

Kedves Viktor!

Bárcsak annyit nem tudnék, amennyire az Általad javasolt oldalon választ
találok!
Kardoskúthoz legközelebb Orosházán és Pusztaföldváron van rk. templom.

Üdvözlettel

Tóth Sándor