[Csaladtortenet 2] kérdés

dr. Elek András dr.elekandras at t-online.hu
2012. Ápr. 29., V, 20:11:51 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Nekem feltűnt ez 2009/2010-ben, amikor szinte az összes Pest megyei
katolikus és evangélikus anyakönyvet átnéztem szlovák felmenőim kutatása
céljából.
Számtalan esetben találtam ilyet szinte mindegyik településen az 1700-as
évek végétől, 1800 évek közepéig.
Úgy emlékszem, mind a katolikusba volt beírva.
Lényegében addig, amíg elérhető közelségben nem volt olyan település, ahol a
zsidő lakosok száma miatt lett volna hitközség - ahová elvihették volna az
újszülöttet.

üdv. András