[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2012. Ápr. 30., H, 17:56:13 CEST

 Kedves Lista,hozzászólva az izraeliták anyakönyvezéséhez, annyit tennék hozzá, hogy én a szegedi római katolikus anyakönyveket tanulmányozva nagyon sok izraelita vallású adataival találkoztam. Ezek nem vegyes házasságokat, születéseket jelentettek, hanem olyan eseményt ahol mindkét fél izraelita volt. Magas számukat tekintve feltételezem, hogy külön izraelita anyakönyvezés nem lehetett.Az evangélikus-református anyakönyvezések csak abban az esetben kerültek be, ha vegyes házasságról volt szó.Kellemes pihenést még erre az egyetlen napra,Éva