[Csaladtortenet 2] Köszönet

Tibor Simon simontibi44 at gmail.com
2012. Aug. 2., Cs, 20:15:30 CEST

Köszönöm a válaszokat, segítséget. Én a falunk történetét is kutatom, ezért
folytatom a keresést levéltár-könyvtár.

Kaptam megint ajánlatot családfa program vásárlásra, a gépi fordítást
közreadom hátha valakit érdekel. Üdvözlettel: Simon Tibor

A következő napokban van egy akció: ha megvásárolja PremiumPlus Premium
vagy, kapsz egy *ingyenes Family Tree Builder szoftvert tartalmazó
CD-ROM,* küldjük
el postán ingyenesen. Használhatja, mint egy hát, adjunk neki, mint egy
ajándék, hogy egy szeretett személy, vagy telepítse annyi további
számítógépek szükség.

Egy egyszeri vásárlás megadja a hatékony prémium jellegét a Family Tree
Builder, beleértve a kutatás intelligens, okos Match összevonása,
interaktív térképeket és all-in-one listákon. Kapsz egy életre ezeket a
funkciókat, beleértve az ingyenes frissítéseket az új verziók. Akkor is kap
egy előfizetés egy évre a család helyét javított Smart mérkőzések (tm), a
Timeline hatalmi funkciót, és sokkal nagyobb kapacitással publikálja a
családfáját és a fotókat a helyszínen, míg a jelenlegi Basic terv. Mindez,
valamint a CD-ROM-ajándék, hogy egy nagyon vonzó lehetőség.
*Rendelési információk

     *Termék
Teljes
MyHeritage.com Family Oldal frissítés
site694e0d74clmrgp85963.myheritage.com- PremiumPlus, számlázás évente

$ 119,40
*FTB CD* - egy CD-t a Family Tree Builder szoftvert Önnek küldött e-mailben
 $ 0,00
*27,0% ÁFA:*
32,24 $
Összesen: $ 151,64