[Csaladtortenet 2] Kolozsvári református

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2012. Aug. 6., H, 14:58:35 CEST

Kedves István!

A mormon adatbázis szerint a MOL-ban fotózták le a kolozsvári református anykönyveket.

https://familysearch.org/eng/library/fhlcatalog/supermainframeset.asp?display=titledetails&titleno=982730&disp=Anyak%26%23xf6%3Bnyvek%20%20&columns=*,0,0

A MOL mikrofilm listája szerint is megvannak nekik a kolozsvári anyakönyvek filmfelvételei, annak dacára, hogy az eredetiek a Kolozsvári Állami Levéltár anyagai:
http://mikrofilm.uw.hu/church/index.html

http://mikrofilm.uw.hu/church/6457-6482_egyhazi_kolozsvar.pdf

Üdv: Ákos