[Csaladtortenet 2] névváltozások

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Aug. 6., H, 15:58:51 CEST

Kedves névváltozás indexelők!

    Ez a projekt nem az enyém, nem én találtam, nem én ötöltem ki, nem én
szervezem, nekem csak a toborzás hálátlan feladata adatott meg., és az
adatátíráshoz szükséges excel megszerkesztésében vettem részt.

    A főnök Kövesdi István, ő fogja kiosztani az anyagot és az
excelmintalapokat, ő fogja ellenőrízni és továbbítani Csabához a kész
anyagot, aki elkészíti a programot hozzá.

   Kövesdi István E-mail címe: kovesd at freemail.hu

Részemről csak egy kisérlet volt, hogy lesz-e elég jelentkező a munka
elvégzéséhez.  Jó lenne, ha csak azok foglalkoznának ezzel, akik nem vesznek
részt a polgári anyakönyvek feldolgozásában, hogy az a munka is haladjon.

Elvileg még mindig van legalább 250-300 kutatótárs, aki semmilyen feladatot
nem vállal a közösség érdekében.  Üdv.mindenkinek Laci