[Csaladtortenet 2] báró Watzdorff Konrádné gróf Zichy-Ferraris Emilia halotti bejegyzése

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Aug. 6., H, 19:42:12 CEST

Kedves Listatagok!

A kutatás néha másoknak is hoz meglepetéseket! Már a kapcsolódás még
rejtély,

de a *Mátis Rozália *családi nevünk! A rokonságot kell csak megtalálni!

Köszönöm,* Roland Ákos Jakabnak!  *A jövőben én is kérek értesítést!

Üdv.: Mátis István

2012. augusztus 6. 18:26 Roland Ákos Jakab írta, <jakabrolandakos at yahoo.com>
: