[Csaladtortenet 2] nem a listára tartozó szívesség-kérésem

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Aug. 9., Cs, 21:02:33 CEST

Kedves Barátaim!
Ügyvédként egy szerencsétlen hagyaték miatt ingyen vállalt ügyemben évek
óta sikertelenül próbálom megállapítani az 1999. április 2-án elhunyt
Melczer Gábor (sz.: 1943. május 24-én, anyja: Varga Vilma Anna) volt
1081 Budapest, Népszínház u. 24. sz. IV.5. ajtó alatti lakos
elhalálozásának belföldi vagy külföldi helyét.
Lassan már belefáradtam a keresésbe, s ma kiderült, hogy furcsa módon
még a ROBOTZSARU sem tartalmazza a halál helyét, ezért fordulok e
szokatlan kéréssel Hozzátok.
Kérem, hogy ha valakinek van személyes információja vagy bármilyen
épkézláb ötlete, kérem, hogy magánban jelezze.
Köszönettel mindenkinek, s külön is bocsánat e furcsa - nem a listára
tartozó - kérésért.
BalásPista

*Melczer Gábor *a: Varga Vilma Anna1081 Bp Népszínház u. 24.IV.5.
szsz:1-430524-0220*† *1999.04.02