[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / honlapunk adatbázisaihoz hozzáférés aug. 15.-től

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Aug. 12., V, 10:12:49 CEST

Kedves Kutatótársak!

Én a magam részéről megértéssel nyugtázom a Vezetőség döntését. Az a
javaslatom, hogy ellenérték fejében tegyék lehetővé az adatbázishoz való
hozzáférést azoknak, akik ezt igénylik.

Magam nem vagyok egyesületi tag, az adatbázist sem kellett eddig használnom.

 Sok éven keresztül kutattam levéltárban, az is sok időt és anyagi
ráfordítást igényelt. Tapasztalataimmal, adataimmal továbbra is szívesen
segítem mások kutatását, ha igénylik.  Örömmel veszek részt e témában folyó
eszmecserékben.

Tudom, hogy az adatrögzítés nagyon időigényes és fárasztó munka, nem
mindenki bírja egészségileg, vagy mentálisan. A befolyt összegből
az adatrögzítők munkáját lehetne jutalmazni.

Szerintem a levelezőlistának is jót tenne, ha nem érkezne
időnként azért  szemrehányás, mert egy-egy témában levelet ír valaki,
ahelyett, hogy adatokat rögzítene.

üdv. A Éva