[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / honlapunk adatbázisaihoz hozzáférés aug. 15.-től

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Aug. 12., V, 20:03:16 CEST

Kedves Éva és Lista!

Én is csatlakozom véleményedhez. Teljesen egyetértek.
 Én sem vagyok tagja az egyesületnek, de néha besegítek az adatgyűjtésbe,
és ha lehetőségem van segítek sziívesen bárkinek.
Az időmet és az energiámat viszont szeretem én beosztani. Mindenki maga
tudja, hogy mit tud vállalni.
 Aki pedig felvállalja az adatrögzítés kemény munkáját, megérdemli, hogy
valami  jutalmat kapjon érte.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi