[Csaladtortenet 2] indexálás-Macse

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2012. Aug. 13., H, 08:00:26 CEST

Kedves érintettek.

Nem vagyok MACSE tag.
Az indexálással kapcsolatban időnként felmerülő füstölgésekkel kapcsolatban
azért a véleményemet, bízom benne,elmondhatom.
Azt nem tudom az egyesület hogyan és miért vágott bele ebbe az irdatlan
munkába. Talán nem eléggé gondoltak bele a döntést hozók, hogy ez mekkora
munka és  későbbiekben az előnyök mellett milyen problémákat vethet fel (
ki dolgozik sokat, keveset, vagy mennyi a kvóta). Azt viszont tudom hogy  a
családkutatás csak addig ér valamit amig kellemes hobby- ként végezzük. Nem
gondolnám hogy a  Macse tagok egy részének mártíromságból erőn felül, éjjel
nappal Indexálnia kellene. Vagy ha mégis ezt bevállalta  akkor  ne
panaszkodjon.   Aki  profi tevékenységként végzi ,
az  már egy más kategória. Azt meg kell fizetni. A kérdés tisztázatlansága
az egyesület működését is rontja.
A fentieken túl én sem látom sok értelmét bizonyos "bogárgyűjtéseknek", de
elfogadom mert mindenkinek szíve-joga mire fordítja az idejét  és
energiáját.
H.István