[Csaladtortenet 2] indexálás-Macse

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2012. Aug. 13., H, 10:15:50 CEST

Kedves cellatársak,
MACSE-n kívül 2 egyesületben vagyok benne. Három közül itt megy a
legkomolyabb munka, pedig ez csak hobbi.
Szeretném, ha ez így maradna stresztelen-fesztelen mert különben a
családfák akasztófákká válnak.
Nyugodtan szeretnék éjjel aludni. Én házam táján bőven van tennivaló.
Mindenki a saját energiájával foglalkozzon, a többiekkel csak pozítiv
írányban.
Vezér Ágnes

2012. augusztus 13. 8:56 c. h. baiersdorf írta, <c.h.baiersdorf at t-online.de>
: