[Csaladtortenet 2] Mátis, Nyul - Pápasalamon (Veszprém vm.)

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Aug. 13., H, 12:31:17 CEST

Kedves Kutatók!

Köszönettel tartozom Ákosnak, aki közhírré tette a Pápasalamon-i kat.
anyakönyvek *Mátis/ Mátics
és Nyul *nevezetű őseit! Arra kérek mindenkit, hogy ha találkozik ezekkel
az ősökkel, értesítsenek!

Tisztelettel: Mátis Pista

2012. augusztus 13. 11:59 Roland Ákos Jakab írta, <jakabrolandakos at yahoo.com