[Csaladtortenet 2] Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - projekt / szponzoráció

"Dr. Várkonyi Tibor" drvt at digitals.hu
2012. Aug. 16., Cs, 18:09:03 CEST

Kedves Robi, Szervezők és Résztvevő Tagtársaim!

Örömmel értesítek mindenkit, hogy ma délután beszéltem egy kanadai
unokatestvéremmel,
aki 200.000.-Ft összeggel támogatja az ukrajnai projekt megvalósítását.
Talán ennek az összegnek a felajánlása könnyebbé teszi azt, hogy a
tagság által biztosított (és egyéb)
anyagi hozzájárulással a célt el tudjuk érni. A szponzorok kutatását
természetesen folytatom,
rendkívül fontosnak tartom az ügyet.

Elnök Úrral is beszéltem, hamarosan levelet ír a listára a témában,
melyet kérem, hogy mindenki olvasson el, mert fontos.

Üdvözlet mindenkinek:

Várkonyi Tibor

--
Dr. Várkonyi Tibor ügyvéd, szakmediátor