[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4796] Re: Kárpátaljai anyakönyvek fotózása - projekt / szponzoráció

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Aug. 16., Cs, 21:30:43 CEST

Kedves József!

Az októberi út nem csak az állami anyakönyvekről szól, hanem Ung vármegye
népszámlálási íveiről is, amelyekből csak 1 példány van, ráadásul a
megszűnő beregszászi levéltárban és folytatom a már elkezdett ungvári
egyházi anyakönyvek fotózását, majd szisztematikusan következik a többi
település összes felekezete is.
Meg lehet próbálni az állami anyakönyvek megvásárlását, de Hunyady Laci nem
arra hatalmazott fel engem, hanem arra, hogy toborozzak egy csapatot
fotózásra és szervezem meg az utat. Én is jobban örülnék annak, ha nem
kellene az állami anyakönyveket fotózni, hanem csak az egyházit, mert azzal
gyorsabban lehet haladni.

Üdv,
       Kozora Robi