[Csaladtortenet 2] Győri temetőnyilvántartás

Bándy Márta marti at info13.hu
2012. Aug. 17., P, 11:54:47 CEST

Kedves Listalakók!

Tegnapi szomorú tapasztalatomat szeretném megosztani veletek. A fenti
nyilvántartásban (www.komszol.hu) megtaláltam ükapám testvérét és feleségét,
és tegnap végre alkalmam nyílt meglátogatni a Nádorvárosi temetőt. Az adott
parcellában sehol sem találtam a sírjukat, ezért a nálam levő netbookba
beírtam a környéken talált neveket. Meglepetésemre az egyik névre ugyanaz a
sírszám jött ki, azaz rátemettek az általam keresett sírra. Persze, van
ilyen, de az "új" temetés 1970-ben történt, tehát a programba felvitelkor
talán már tudtak róla, hogy a régi sír nincs meg.
Ma felhívtam a temetőt, ahol megerősítették, hogy valóban így van: ami a
nyilvántartásukban szerepel, az vagy van, vagy nincs... Tehát aki győri
temetőkben keresgélne, előzőleg hívja fel őket, érdemes-e elindulnia.

Üdv
BMárti