[Csaladtortenet 2] Indexel anyakönyvek...

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2012. Aug. 21., K, 10:16:52 CEST

Ha tagságon kívül lehetne kutatási díjért hozzáférést kérni, szívesen
befizetném az előírt összeget.
De tudtommal egy közhasznú szervezet nem folytathat gazdasági
tevékenységet, legalábbis ilyen formában nem juthat bevételhez.
Én is egyetértek azzal, hogy nincs megoldva a kérdés, valamit ki kellene
találni arra, hogy a "köz is hasznosuljon", vagyis külsősök is
hozzáférhessenek az adatbázisokhoz, és ne csak egyesületi tagként.
Ha igénylitek, szívesen megkérdem a lehetőségeket ismerős könyvelőktől és
jogtanácsosoktól.
Üdv,
Beatrix