[Csaladtortenet 2] szegedi katolikus anyakönyvek

"Kóbori Kovács Sándor" kobi68 at invitel.hu
2012. Aug. 21., K, 21:04:28 CEST

Tisztelt Kutatótársak!

Legalább 8-éve kutatok szegedi katolikus családokat.Ezalatt az idő alatt igen sokszor kértem mikrofilmen ki az anyakönyveket.Szeretném most már magam számára végleg megszerezni dvd-n , vagy más formátumban Szeged-Felsőváros és Szeged-Belváros római katolikus anyakönyveit. Aki tud kérem segítsen. Nekem 4 városról készült anyakönyvi felvételeim vannak dvd-n,ezeket szívesen felajánlanám kutatói adatbankba.
Tisztelettel.kobi68