[Csaladtortenet 2] Levlista moderálás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Aug. 22., Sze, 21:51:10 CEST

Kedves Levtársak figyelmébe!
... úgy tűnik, néhányan elfeledték a tavaszi flame (offtopic, személyeskedő vita) áradatot ...

- http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/2012-May/005404.html

- http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/2012-May/005420.html

- http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/2012-May/005448.html

A tisztánlátás kedvéért csatolom levelem másolatát, mit reggel 9 tájt küldtem Viktornak; ezután
elvártam volna, hogy jelzi a lista felé, meg nem érkezett leveleit nem "kimoderálták", hanem Ő
törölte ( talán véletlenül? a linkekre kattintva) esélyt sem hagyva sem a rendszernek, sem nekem,
hogy továbbítsuk.

"Kedves Viktor !
Ha nem törölted volna ki leveleidet, ( a "...Ha mégsem szeretnéd, hogy a levél megjelenjen, ...
http://levlista.theka.hu/mailman/confirm/csaladtortenet/19c50d8d8a8c7b2e5040bac78e2c758ac343f5a2" s
hasonló linkekre kattintva ) bizton állíthatom, hogy már megjelentek volna.
Üdv,
Gazsi "

P.S.
*Emlékeztetőnek* küldtem e levelet, erről többet *nem* kívánok írni - tavasszal elég szó esett e
tárgyban, el lehet olvasni, ha valaki netán nagyon nem értene valamit, van magán levcímem, skype-om,
s van fórum is, mi nem terheli a listát.