[Csaladtortenet 2] Levlista moderálás

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Aug. 22., Sze, 23:18:47 CEST

Még ha az én kuplerájos kérdésem jutott volna erre a sorsra! De még Bocsor
Laci sem méltatta egy kis zsörtölődésre, pedig ezalatt mennyi anyakönyvi
adatot rögzíthettünk volna!
Társaim! Barátaim! Bírjátok ki! Már csak néhány nap ebből a sivatagi
forróságból! Utána ismét csillapodhatnak az indulatok, megnyugodhatnak a
kedélyek. H. András