[Csaladtortenet 2] Schneider Miklós

Csaba Andor teofilia50 at gmail.com
2012. Aug. 23., Cs, 05:06:37 CEST

Kedves Hegedűs Gyula!

Gábornak már jeleztem, hogy mi lehet a magyarázat. (Az OSZK-ból mentem
nyugdíjba.) Az elmúlt húsz évben már minden új kiadványt számítógépre
vittek, de a régiek elektronikus katalogizálása még mindig nem ért véget.
Hogy csak egyetlen általános példát mondjak: nem találkoztam még müncheni
jelzettel az internetes katalógusban, pedig sok (főképp nagyon régi)
könyvnek müncheni jelzete van.
Másrészt azt is megírtam Gábornak, hogy a bbmk.hu-n (Balassi Bálint Megyei
Könyvtár, Salgótarján) természetesen megtalálható a mű. (Schneider Miklós
utolsó munkahelye a Nógrád Megyei Levéltár volt.)
Jövő héten bemegyek majd az OSZK-ba, és megnézem a cédulakatalógusban, hogy
mi a helyzet.

Üdvözlettel: Andor Csaba