[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / neues Personenstandsgesetz 2013 - Entwarnung

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Aug. 24., P, 01:16:41 CEST

Kicsit érdekes számomra, hogy mivel olyan sok családot telepítettek a
Habsburg uralkodók hazánkba mind a jelenlegi Németország, mind a jelenlegi
Ausztria területéről, így nem értem, hogy hogyan gondolják, sem a tiltást,
sem azt, hogy csak az osztrákok kutathatnak.

Lehet, hogy nem ismeri a törvényhozó saját hazájának a történelmét és pl
azt, hogy 300 évig az osztrák császár magyar király is volt (persze a
trónfosztásokkal és a kisebb-nagyobb időbeni megszakításokkal)?
Ha ez így van, az bizony elég szomorú. ;-(

Tisztelettel:

Tamás