[Csaladtortenet 2] családfa bővítés

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Aug. 26., V, 17:28:01 CEST

Kedves Kutatótársak!

Ha fel szeretném tölteni a Macse Adattár/Családfák közé a sajátomat, akkor
melyik programot ajánljátok?
A Macse oldal adatfeltöltéssel kapcsolatos információkat elolvastam,
megnéztem a GYIK-et is, ezekből azt látom, hogy a MACSE evidenciának veszi
az adatközlő valamilyen családfakezelő programba való jártasságát.
Én szívesen feltölteném a saját családkutatásaim adatait, de nem ismerek és
használni sem tudok egyetlen családfakezelő (készítő) számítógépes
programot sem. Most is viszolygok tőlük (mert számomra átláthatatlanok,
ráadásul félek, hogy kb. 7 kattintásra rövidítik az adathalászatot, amiért
én évtizednél is többet dolgoztam), de ha nincs más út ....
Ezért ha lehet, szeretnék olyan segítséget kapni, ami az én dolgomat a
legprimitívebb szintig egyszerűsíti, de még elfogadható eredményt ad a
feltöltéshez. Pl. előny lenne a magyar menürendszere ....

Természetesen képes vagyok a neten megkeresni a forgalomban lévő
szoftvereket (GenoPro; Legacy; Great Family; WinFamily; Agelong Tree;
WinAhne; MyHeritage; Reunion; Ancestral Quest; stb.), de szeretném
megspórolni a külön-külön megismerkedés energiáit, hátha van olyan program,
amit az eddigi feltöltők általánosan jónak tartanak.
üdv:
gy.