[Csaladtortenet 2] Kérés Morosini

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2012. Aug. 27., H, 09:43:13 CEST

Kedves Kutatótársak! Egy munka kapcsán Velence patrícius családjaival kezdtem el foglalkozni. Megdöbbenésemre róluk alig van valahol anyag. Így elakadtam a Morosini családdal is. Morosini Thomasina apját még ismerem Michele Sbarra Morosini személyében, aztán ismerek korábban élt Morosini családtagokat is, de valahogy sehogy sem áll össze a dolog. Pl. ki volt Michele Sbarra Morosini apja, felmenői. Tudna ebben nekem valaki segíteni?Nyugaton valamikor kiadtak egy könyvet a Morosini családról, ha jól tudom, bár a pontos adatait nem ismerem a könyvnek. A segítséget előre is köszönveAurél