[Csaladtortenet 2] segítség kérés

Bozzay Lajosné Anna banna0719 at freemail.hu
2012. Aug. 28., K, 12:43:33 CEST

 Kedves Listatársak! Segítséget szeretnék kérni , aki esetleg Szegeden lakik vagy mostanában a szegedi belvárosi temetőben jár. Több éve kutatom , mint a szülőfaluja könyvtárosa dr Tóth / ker./ János piarista szerzetes , bölcseleti doktor,királyi tanácsos, kegyesrendi áldozópap, kormánytanácsos és népiskolai tanfelügyelő  életét. A hónap elején halálának 125. évfordulóján emlékkiállítással tisztelgett szülőfaluja a szegedi apostol néven is ismert  tanító előtt.A kiállítás anyagát már 6 éve gyűjtögettem , most megtaláltam a temetési helyét egy 2001 -es tanulmány szerint a szegedi Belvárosi temető III. kriptasor 139-es sírjában nyugszik. A segítséget abban kérem, ha valaki esetleg arra jár és lefényképezné, illetve beszámolna a sír állapotáról, azt megköszönném. A szülőfalu tervei között szerepel a sír felkeresése egy későbbi időpontban. Minden segítséget megköszönök. Bozzayné Anna könyvtáros Nyőgér Tóth János / 1804 Nyőgér- 1887 Szeged/