[Csaladtortenet 2] oroszok

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Aug. 30., Cs, 16:03:19 CEST

T. Listalakók,

egyszer régen már kértem ilyet, most tisztelettel ismét megteszem:
aki indexelés, böngészés stb. közben magyar, felvidéki stb. anyakönyvekben
olyan bejegyzésre bukkan, ahol az illető származási helye Oroszország
(Szovjet-Oroszország, Szovjetunió stb), legyen kedves erről legalább
alapdolgokkal értesíteni (Név, anyakönyv, dátum), de természetesen örülnék
a komplett bejegyzésnek.

Ill. tech kérdés: a megjegyzésbe esetleg nem lehetne beírni az illető
személy illetőségét és vagy állampolgárságát, ahol ez meg van jegyezve? (Én
anno az állampolgáráságot emlékeim szerint beírtam, de hogy mi lett a
sorsa, nem tudom, már nincs meg a fájl a gépemen, hogy összevethessem)

Köszönettel és üdv:
Krisztián