[Csaladtortenet 2] családt

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Dec. 3., H, 17:54:53 CET

Én még Londonban láttam néhány adást. Különösen megragadott Stephen Fry, az ismert tévészemélyiség, színész, író, népművelő, stb.  visszaemlékezése, aki - anyja oldaláról magyar származású. Anyai nagyapját Neumann Mártonnak hívták.
A műsor itt látható http://www.youtube.com/watch?v=_Qh_gzXPleI

üdv. Hirschler András