[Csaladtortenet 2] Kérdés Szlovákiában kutatókhoz

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Dec. 7., P, 17:10:28 CET

 Kedves Kutatótársak! A sors úgy hozta, hogy több családtagom anyakönyvei, bár a mai Magyarország határától nem messze, de Szlovákiában található. Az egyházi anyakönyvekben sikerrel jártam, de polgáriban is kellene kutatnom. Ilyet még nem csináltam. Kérlek benneteket segítsetek. <<< Hogyan tudom ezt Szlovákiában, a legegyszerűbben megejteni?>>Tájékoztatásként megadom, hogy mely településeken vagyok érdekelt: <<<Pályin (Palin), Lasztomír (Lastomir), Tusa (Tusánka).>>> Tulajdonképpen, csak néhány adatra van szükségem. Így ha valaki kutatja ezt a területet, akár meg is örvendeztethetne engem, kikeresésével. Köszönettel: Nyitrai István