[Csaladtortenet 2] Anyakönyv feldolgozók!

Bárány Péter peter at barany.hu
2012. Dec. 10., H, 12:27:39 CET

kedves Laci !
Igen, találva érzem magam, és a válaszom röviden:
élethelyzetem mai állapota egyenlőre nem teszi lehetővé,
hogy a közös munkában tevékenyen részt tudjak vállalni.
Megértésedre számítva tisztelettel üdvözöl: BPéter

"Bocsor László" <l.bocsor at gmx.de> írta:

> Kedves VOLT anyakönyvfeldolgozók!
>
>     Eljött az idő, hogy nyilatkozzatok, az 1-2 évvel
ezelött elkezdett
> feldolgozásokat folytatjátok-e, vagy kiadhatom az új
jelentkezőknek.
> Akik 2 éve egy árva sort sem küldtek vissza, azoknak
kiadott filmeket
> már másokkal dolgoztatom fel.  Akik legalább 500 sort már
beküldtek, de
> nem akarják folytatni, értesítsenek engem. Sajnos az
adatbank program
> úgy lett megcsinálva, hogy egy filmet csak egy személy
dolgozhat fel,
> tehát aki abbahagyta, annak neve kikerül a feldolgozók
közül, mert aki
> befejezi, annak a nevén fog futni a film.
>
> Tehát várom a visszaigazolásokat, nyilatkozatokat. Üdv.Laci
> Támogatott csatolmányok:gif, jpeg, gif, png, pdf; Max.
méret: ~3 MB